Header #1

Header #1

torsdag 18 juli 2013

Grattis på födelsedagen Taemin ^^

Konnichiwa!




Idag fyller min favorit k-pop artist Taemin år <3 Jag hoppas att han får en jättebra födelsedag SARANGHE OPPA <3


Taemin är en av de 5 sångarna i bandet SHINee. De andra medlemmarna i bandet är Onew, Key, Jonghyun och Minho.
Minho har jag sett i andra sammanhang, tex i dramat To the beautiful you.

Taemin är min absoluta favorit, han är snygg, cool, har massor av karisma, är säker på sin sak, är bra på att dansa och sjunga och är en helt otrolig artist även live (och i live märker man ofta hur bra/dåliga sångare egentligen är).

Taemin har haft hur mycket olika färger och frisyrer som helst i sitt hår, han har haft långt, kort, lockigt, rakt etc. Hans hår är extra coolt i låtarna Lucifer och Sherlock.





                                 



Hur som helst, ett stort, stort, stooooort grattis till min Oppa <3


Så, för att avsluta detta inlägg, så får ni den låten jag tycker är den bästa de har gjort (som jag för övrigt kan utantill + alla stämmor xD) att kolla på ;)

Åhh :3 det här är sååå min låt ;) (egentligen så är det SHINee's låt eftersom de har copyright på den, men jaja) :P


Det var allt för nu, MATA NE <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar