Header #1

Header #1

lördag 10 augusti 2013

Fav Talk, kakaoTalk

Konnichiwa!

Tack vare Saras blogg, så har jag hittat appen som man kan snacka med japaner, koreaner, kineser osv :D  



Den heter Fav Talk

, sedan finns det någon annan bra app som är som kik, men bättre :D som heter KakaoTalk 


Chan Woo Kim heter en kille som jag snackar med just nu och som ni förmodligen hör på namnet är en korean ^^ Han är supersöt och han säger att han vill vara min flickvän :3 hihi, så himla söt ^^
Jag sa att vi ju bodde väldigt långt ifrån varandra, men han sa att det inte gjorde något eftersom vi har skype xD hehehe ^^




Jag är dock 1 år äldre än honom... Han kallade mig noona X( hahaha xD eftersom han är 16 år i koreanska år och där är man 1år när man föds, så eftersom jag är 16 vanligt och 17 i koreanska år är jag ett år äldre än honom ^^

Kanske lägger ut en bild på honom senare, vet inte ;) hoppas det inte går mot någon lag xD

Som ni kanske märkt så gjorde jag klart den där recensionen av Shut Up Flower Boy Band jag hoppas att den var bra ^^ Jag funderar på att börja på nästa drama imorn, Flower Boy Ramyun Shop innan jag hinner glömma något viktigt i dramat nu medans minnet är färskt. Vanligtvis brukar jag se om dramat jag ska göra en recension på innan jag gör recensionen, eller göra dem (som nu) precis efter jag har kollat på det. Man måste liksom vara medveten om vissa saker som är lätta att glömma ^^



Det var allt jag ville säga iallafall för idag ^^ 

MATA NE !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar