Header #1

Header #1

söndag 11 augusti 2013

~Koreaner, hiragana och T-drama :)~

Konnichiwa! 

Hej allihopa. Idag så addade en till korean mig på Fav Talk :P Han var samma ålder som jag och han hade pluggat SVENSKA i en månad. Det som gör det hela ännu mer sjukt är att han pluggar tillsammans med 12 andra personer som kommer från Kina och USA. Det som gör det sjukast är att Saras kompis från Japan också pluggar svenska och hon har gjort det i EN MÅNAD , alltså exakt lika länge som min koreanska vän :) 
Jag addade honom på Line och vi snackade jättelänge, han var trevlig ^^


Jag tänkte säga att jag inte än har börjat på recensionen på Flower Boy Ramyun Shop, jag orkade helt enkelt inte göra det. Men jag har fortsatt att kolla på mitt nya drama In Time With You som är ett taiwanesiskt drama :)


Jag har räknat ut att jag har sett klart 25 draman totalt O.o + att jag har sett om typ flera av dem, några har jag sett på 4 gånger, skulle knappast tro att det är särskilt hälsosamt. Jag håller alltså på med mitt 26:e drama nu :P
                                                      






Glitter Graphics
Hur som helst var det allt jag hade att säga idag, förhoppningsvis har jag något roligare att ge er imorgon. 




MATA NE !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar