Header #1

Header #1

lördag 5 januari 2013

Presentation!

 Hej allihopa!

Det här är mitt första inlägg på min nya blogg :) Jag har tidigare nyss haft en på bloggplatsen, men jag tyckte att det var ganska jobbigt att hålla på och blogga där och på blogg.se så nu är jag här och förhoppningsvis kan jag få lite hjälp av Sara som har bloggen http://gazerock-sara.blogspot.se/ som jag verkligen tycker att ni borde kolla in för den är verkligen asgrym !!

Men nu tänkte jag dra lite snabbt vad den här bloggen kommer handla om :) och lite om mig som driver bloggen :)

Jag som driver bloggen heter Idun ^^ Jag är född 1997 och jag bor i Stockholm^^


Det här är jag ^^
Jag är väldigt interesserad och förälskad i Asien (främst Japan och Korea) och jag ska åka utomlands om två år (i skrivande stund ) och studera i Japan, tills dess ska jag plugga på och lära mig mer japanska tills dess ^^

Just nu pluggar jag bara Japanska, för att jag måste bli bättre, men annars koreanska också, men det gör jag fortfarande lite... Eftersom man lär sig en del random ord och fraser från de koreanska draman som jag ständigt kollar på ^^

Jag är som sagt väldigt interesserad av Asien och kulturerna ^^ Så därför är det precis det min blogg kommer att handla om!

På bloggen kommer jag ge er fakta om olika länder i Asien när jag hittar något kul, tipsa om anime och k-drama (koreanskt drama) serier, plocka ut lite kul låtar och skriva om olika k-pop artister och sångare och dansare från Asien i allmänhet.

Jag kommer kanske göra videoinlägg i framtiden, men till att börja med är det det här som gäller ^^

Hoppas att ni kommer att glädjas och ha en rolig lässtund på bloggen ^^ 


SAYOONARA! :) // IDUN 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar