Header #1

Header #1

söndag 6 januari 2013

K-drama film #1 ~Heaven's Postman~

Konnichiwa!

Hej hej allihopa :)

Igår såg jag en film som heter Heaven's Postman, den var grym !! 

Så nu vill jag rekommendera er den här filmen ^-^ Jag ska skriva om den nu och länka filmen längst ner sen ^^


Heaven's Postman



Genre: Drama, romantik.

Filmen handlar om killen Shin Jae Joon, som råkat ut för en olycka och hamnat i koma. Medans han ligger i koma så får hans själ, som ett spöke leverera post från folk som förlorat någon de älskar och som de inte kan släppa taget om. 
Tjejen Jo Ha Na träffar en dag på Shin Jae Joon när han hämtar posten och hon lämnar ett brev till sin tidigare pojkvän som gått bort. Hon blir hans medhjälpare och snart börjar hon att tycka om honom.
Problemet är att de enda som kan se Shin Jae Joon är de som inte har släppt taget om någon de älskar, för alla andra är han onsynlig.
Ju mer Jo Ha Na börjar tycka om Shin Jae Joon, destå mer börjar hon glömma sin tidigare pojkvän och så småningom blir Shin Jae Joon bara mindre och mindre synlig för henne...

Karaktärerna:

Shin Jae Joon (Hero Jaejoong)
 En extremt bra skådis och som ett plus den sötaste killen jag någonsin sett!! Klart en av mina favoritskådisar nu ^-^

Jo Ha Na (Han Hyo Joo)
Är också en grym skådis, hon spelade sin karaktär väldigt bra, men jag var mest koncentrerad på Hero Jaejoongs vackra ansikte^^ Men hon hade också ett vackert ansikte.

Bilder från filmen






 Jag rekommenderar alla som gillar romantiska draman ^-^


Filmen finns på alla möjliga sidor att se, men enklast är det att kolla filmen i delar på youtube om man inte är van vid sidor som dramacrazy och gooddrama ^^ Så jag länkar första delen här nedanför, sedan är det bara att kolla alla delar i ordning ^^ 



OBS ! om du inte kan engelska eller koreanska är det här ingen film för dig, eftersom den är på koreanska och med engelsk text!


SAYOONARA !! // IDUN ^-^






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar