Header #1

Header #1

torsdag 13 juni 2013

Deprimerande film :P

Konnichiwa!

Idag är jag sjuk -.- Första och andra dagen på sommarlovet bortslösade :'(

Jag har bara kollat en film och lite videor på youtube såhär långt.

Filmen jag såg var en riktigt deprimerande och inte så välgjord film som hette 15 The Movie som handlade om ett gäng deprimerade ungdomar som bara gjorde dumheter, betedde sig som gangsters och som var självmordsbenägna.

Om ni mot förmodan vill se den här filmen så kan ni få den här:
Filmen är en kinesisk film med engelsk textning.

VARNING: Om ni är känsliga mot när folk kräks, om ni är deprimerade eller nedstämda eller inte klarar äckliga och lite pinsamma filmer KOLLA INTE!

Japp, det var det för det här inlägget! Jag har inte så mycket att skriva om nu för tillfället, men ska kolla lite mer film och kolla klart mina draman och animen och sedan återkommer jag när jag har mer att säga ;)

MATA NE !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar