Header #1

Header #1

onsdag 12 juni 2013

Sommarlov

Konnichiwa :D

Nu är det sommarlov (äntligen) eller rättare sagt sedan igår. Men jag var på fest med klassen och när jag kom hem orkade jag inte uppdatera ;)

Jag har börjat kolla på en massa draman och grejer.

Jag kollar Itazura na kiss Love in Tokyo
Och  Easy Fortune Happy Life (EFHL) igen och sedan kollar jag Happy Michelin Kitchen (Blue Lan är med *-*) .
Sedan har jag även en on- going anime Black Butler.

Det kommer bli ett fantastiskt sommarlov, men jag kommer inte uppdatera varje dag, så ni vet, för jag kommer ha massor att göra med kompisar och så :)

Förresten kommer min kompis Sara ner till Stockholm vecka 26 och bor hos mig i några dagar, SKA BLI SÅ SJUKT KUL ;D

Jag tänkte ge er en liten somrig låt nu när det passar :) Och jag hittade en GIRLS GENERATION låt, som jag själv tycker är ganska somrig ^^

Det här är då alltså dans versionen av den ^^

Sedan hittade jag också den här för ett par månader sedan ^^

Jag vet inte vad gruppen heter, eftersom jag inte kan Hangul hehe ^^ Men ni får ta och kolla det själva helt enkelt ;)


Varsågoda ;)

Men nu ska jag kolla runt lite mer och njuta av det sista timmarna på den första dagen på mitt sommarlov, ha det så bra!

MATA NE !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar