Header #1

Header #1

torsdag 6 juni 2013

GRATTIS ~Kim Hyun Joong~

 Hej bloggen!

Jag har varit utomlands ett tag nu och har inte kunnat uppdatera. Det var en härlig resa till Berlin och så, men jag är glad att jag är hemma nu :) 

Nu till saken! Idag fick jag reda på av Sara att det är Kim Hyun- Joongs födelsedag idag :D

Så Grattis Kim Hyun- Joong *-*



Kim Hyun- Joong är en k-pop artist, skådespelare, model och en allmänt känd person i Asien :)
Han är en av mina favoritskådespelare, jag har sett två filmer med honom i. 
Han var faktiskt huvudkaraktär i det första koreanska dramat jag såg, nämligen Playful kiss, som är ett av de bästa koreanska draman som finns ^-^(enligt mig).


Sedan efter det googlade jag Playful kiss och hittade skådespelaren, alltså Kim Hyun- Joong och sedan sökte jag på hans andra draman och då kollade jag Boys Over Flowers, som jag förövrigt har gjort en recension av HÄR
Han har gästat i flera draman vad jag vet och han spelar huvudrollen i ett annat drama, som heter City Conquest,  jag har dock inte sett det dramat än.



Medan jag höll på och googlade honom, så hittade jag hans tidigare band SS501 som har gjort många bra låtar och det var först då jag på allvar började lyssna på k-pop.

Här är en av deras låtar, som jag förövrigt tycker är grymt bra :)


Jag har alltså Kim Hyun-Joong att tacka för både koreanska draman och k-pop. Sedan får man inte glömma faktumet att han är värsta ögongodiset också ;)

Jag ska göra en recension på Playful kiss snart :) ska bara se om dramat så att jag har ett färskt minne. Det är nämligen så jag har gjort med draman så här långt ^^ Så skulle man räkna alla gånger jag har sett mina draman som att de var olika draman som jag hade sett har jag i allafall sett 29 draman.

HUR SOM HELST!! GRATTIS KIM HYUN- JOONG OCH TACK FÖR ATT DU FINNS <3



Här är han nu 2013, efter alla plastikoperationer. Han var snyggare innan, men han är fortfarande snygg *-*

MATA NE !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar