Header #1

Header #1

fredag 14 juni 2013

K-pop ~MBLAQ & B1A4~

Konnichiwa!

Idag tänkte jag visa er två K-pop grupper jag hittade för ett litet tag sedan ^^

MBLAQ



För att vara ärlig kan jag inte namnet på en enda av de här grabbarna. Men de är alla sjukt duktiga, det märkte jag när jag lyssnade på deras låt första gången. Dock är det en låt man behöver lyssna på fler gånger än en (iallafall behövde jag det) för att uppskatta den till fullo, men refrängen är grym.

Tre av killarna tycker jag dessutom är läskigt söta! (på bilden de två killarna längst till vänster och killen längst till höger).

Jag tycker att gruppen helt klart är värd att lyssna på ^-^, hoppas det faller er i smaken.
Om jag fortsätter att lyssna på fler av deras låtar så tänker jag försöka lära mig namnen på dem också ;)


B1A4

Den här gruppen är ett under! Sjukt bra och ALLA i gruppen är söta (inte ens en är lite ful) vilket är ovanligt, en brukar alltid vara lite fulare än de andra, men inte i denna grupp <3 :3 I'm in loooove <3 *-* Jag ska memorera killarnas namn också ;) Jag tycker den här gruppen om någon förtjänar det :P

Här är en av deras låtar:
Det här är den japanska versionen, jag föredrar nästan när de sjunger på japanska (inte alla låtar dock, sedan kan jag tycka det är svårt om man har lyssnat på den koreanska versionen först och sedan helt plötsligt ska lyssna på samma låt på ett annat språk :p)
det låter för det mesta bara sjukt bra <3


Så nu får ni ta och kolla in de här grupperna, helt sjukt bra <3 *-*

MATA NE !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar