Header #1

Header #1

söndag 10 mars 2013

Yohio i melodifestivalen

 Yohio 



Igår var det final i melodifestivalen, såklart hejade jag på Yohio, är ganska stolt att jag visste vem han var redan långt innan melodifestivalen, precis som Sara (sara-asien.blogspot.se)
Jag röstade på honom 2 ggr i finalen och han var så sjukt grym :D

Yohio var helt klart den som stack ut mest och hade en jäääätte bra låt och hade inte den utländska juryn varit med och röstat hade Yohio vunnit, eftersom svenska folket hade röstat mest på yohio :D

Dumma europeiska jury, det är ju ändå sverige som ska rösta fram vinnaren, ellerhur? :P

Hans låt var bäst, dock av hans låtar så är Sky Limit bäst :P sen kommer Heartbreak hotel <3 ^-^

Han var super hur som helst och bara att veta att hans låt hade vunnit i Sverige på sätt och vis dög för mig :)


Förresten tänkte jag att jag skulle säga föråt för att jag inte har uppdaterat så mycket på sista tiden, men har haft mycket att göra, gomennasai !!! 

Jag kommer uppdatera mer från och med nu :)

Nu en bild från Sky Limit


Och två musikvideor :)



Okej, det var allt för nu och åter igen Gomennasai ! mata ashita!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar