Header #1

Header #1

torsdag 16 maj 2013

I helgen...

Konnichiwa!

Kommer att ha mer tid till bloggen i helgen skulle jag tro. 
Jag är verkligen sur på mig själv för att jag inte har underhållt min blogg ordentligt på senaste tiden, jag har som sagt alldeles för mkt att göra, men av att inte kunna uppdatera lider jag.

Sedan måste jag erkänna att på den lilla tid jag kunde ha uppdaterat på så har jag kollat om en yaoi-anime som heter Junjou Romantica som är sjukt bra *-* (fangirling lots) hehe xD.

Men jag tänkte skriva så ni vet i allafall. 

Idag hade jag det sista nationella provet. Det var i matte och det kändes som att det gick bra, men trots det har jag ju varit sjuk och har sjukt mycket att göra, mer än jag någonsin förut när jag har skrivit att jag har mkt att göra på bloggen. 

Hur som.. Så ska ni få en fin bild från Junjou Romantica <33



MATA NE <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar