Header #1

Header #1

fredag 10 maj 2013

lite snabbt bara...

Konnichiwa!

Igår fick jag tillbaka min dator för ett tag, men det var sent och jag orkade inte uppdatera då, så jag gör det nu.

Igår fyllde pappa 50 och han hade fest och typ hela släkten var här och firade + en familj som är de närmsta kompisarna till familjen, som vi brukar träffa ganska ofta ^^

I familjen har de en dotter som är 3 år yngre än mig och hon är jättetrevlig, hon är också intresserad av Japan och vi satt och kollade på No.6 på kvällen ^^ Den är så bra, vi hann se till och med avsnitt 7 innan de skulle hem (typ 2 på natten).

Sedan när alla åkt hem, förutom typ några av våra kusiner som sov över låg jag och tittade på To the beautiful you ( den koreanska versionen av Hana Kimi) och pewdiepie på youtube.

Jag har också facetimeat med mina kompisar mycket och imorgon tror jag inte att jag kommer hinna uppdatera även om jag har datorn för jag ska träffa några kompisar :)

Jag ska snart uppdatera mer regelbundet, jag saknar verkligen att blogga när jag inte kan :///

Men nu ska jag kolla vidare (och så måste jag nog plugga lite), så vi ses senare ( om möjligheten finns)


Mata ne! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar