Header #1

Header #1

tisdag 21 maj 2013

Sashiburi ^^

Konnichiwa!

Jag är ledsen över att jag inte har uppdaterat något på senaste tiden, men jag har just nu den sista rushen innan jag ska få mina slutbetyg, så jag har lite för mycket annat att göra ^^

Jag har skapat ett nytt instagram konto med anime, manga, yaoi etc ^^ som heter iheartyaoianimeandasia så kolla in ^^

Jag har precis kollat klart på To the beautiful you och den vill jag säga, var sååå grym ^^

Sedan har jag kollat om Junjou Romantica igen och kom på hur den och Sekai ichi- hatsukoi hörde ihop, för de var på samma företag, till och med på manga avdelningen. Man ser även Takano Masamune som är med i Sekai... I hissen xD

Och nu alldeles i förr igår började jag kolla på Kuroshitsuji ( Black Butler) och den är bra hitills ^^

Men som sagt, nu vet ni varför jag varit upptagen ett tag, jag ska försöka uppdatera mer!

MATA NE !!

2 kommentarer: