Header #1

Header #1

söndag 28 april 2013

Hana Kimi Korean version?

Konnichiwa! :)

Hej, idag har jag kollat klart på Hana Yori Dango 2 (äntilgen har jag sett klart hela Hana Yori Dango's båda säsonger)+ Hana Yori Dango Final (vilket var som en efterfilm om vad som hände sen) och båda var jättebra, jag grät en hel del mot slutet på säsong två och jag är jätteglad att jag kollade afterstoryn :DDD

Det finns även en koreansk version på den här som heter Boys Over Flowers, och den hade jag kollat redan innan :P så om jag hinner ikväll tänkte jag göra en jämförelse mellan båda draman.

Även en Taiwanesisk version finns det som heter Meteor Garden och jag funderar på att se den med, men den hade ganska många episoder, så det får bli någon annan gång då jag har mer tid :)



Jag kollade för inte så länge sedan på ett annat japanskt drama som heter Hana Kimi (jag kollade även remaken). Det finns även där en koreansk och en taiwanesisk version. Taiwanesiska versionen heter också Hana Kimi och jag funderar på att se den, den koreanska heter To The Beautiful You och den hade inte så många episoder så den tänkte jag se :)
 Detta är första Hana Kimi, på japanska.

Den verkar bra den koreanska, dock tycker jag kanske inte att den taiwanesiska versionen verkar så kul.

Men det var allt jag hade för tillfället men jag återkommer snart igen :D

Mata ne ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar