Header #1

Header #1

fredag 19 april 2013

Sjögräs-chips och Pocky :P

 Konnichiwa idag var jag i Thai-affären nära där jag bor och bestämde mig för att testa något nytt ^^ 

Men först och främst ville jag ha mina Pockysar <3





Men sedan hittade jag sjögräschips och kände att jag var tvungen att köpa för att testa ^^


Måste erkänna att det är en av de äckligaste saker jag ätit men som ÄNDÅ inte går att sluta äta??? Har de haft droger i eller något?
Det här var Thai-sjögräs-chipsen de andra var japanska och (spicy) men med tanke på Saras starka kakor i japan tog jag inte dem utan de här xD 
haha xD
Hehe och jag åt typ 2 innan jag mådde illa och mina fingrar luktade typ tångräka xD

Hela chipset smakade förresten tångräka eller sjövatten.... >.<

Pockysarna får som alltid 10/10 men chipsen fick 1/10, dessutom var de starka.

Det var det för nu ^^ 

Sayoonara !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar