Header #1

Header #1

lördag 27 april 2013

Kokyo i Stockholm :D

 Konnichiwa! :D

Jag lovade er ett inlägg om yaoin Sekai- ichi hatsukoi, men jag har annat att skriva om just nu eftersom jag idag var på en asiatisk resturang i Stockholm idag med min bästa vän :D

Den heter Kokyo och det var en väldigt trevlig resturang, DE HADE TILL OCH MED DUMPLINGS!!!! *-* <3

Så jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder ;)

Mumsiga dumplings <3 

Hehe tog bara kort på det här för att björnen var så söt (och den hade tandpetare i sig)









Hehehehe, min bästis höll pinnarna åt fel håll xDDD kunde inte sluta reta henne för det (dessutom märkte jag inte ens det förrän hon sa det själv xD)




Sedan tog vi Sukiniku <3


Det var såååå mycket mat, vi tog liksom en sån var ^-^ (jag orkade inte äta allt heller...)

Det var bland annat tofu i <3






Sedan till efterrätt tog vi och drack te och åt glass :P teet smakade lite udda, men var inte äckligt ^^

Sorry att jag inte tog kort på glassen innan jag började äta, men jag glömde ^^

Det var en väldigt trevlig resturang och i resturangen hade de även ett VIP-rum som man kunde hyra där de hade karaoke och en massa grejor :P Det var någon som var där på brudrov (ni vet när man "rövar bort" bruden innan de gifter sig) när vi var där som hade med sig en massa av sina väninnor, det var kul :3

Att personalen var jättetrevliga var ett stort plus :)

Nu ska jag se klart på Hana Yori Dango innan jag hinner ändra mig och hoppa det idag igen :P

Så Mata ne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar