Header #1

Header #1

måndag 22 april 2013

SNABBT inlägg :P

Konbanwa ! :D

För tillfället är jag ganska trött och orkar inte göra någon längre uppdatering om vad som hänt idag, men lite ska vi hinna med ;)

Först och främst ska jag börja med att säga att jag hittat SHINee's  japanska version av Replay!! Den är ännu bättre än den koreanska versionen !!
Dessutom ser Taemin mycket bättre ut i den japanska.
Det coolaste är att de faktiskt gjort en ny musikvideo till den japanska versionen, som är helt olik den koreanska, istället för att bara ändra språket och ha kvar videon, riktigt grymt arbete :D

ÅÅÅhh! Taemin är så söt i sitt röd/orangea hår <333

I och för sig är de alla söta, men man har ju alltid sina favoriter liksom ^w^

Här är Taemin i Lucifer videon <33333 Alltså den låten är också läskigt bra ^w^ Hehe, han har nog det coolaste håret ever, jag har alltid velat ha asiatiskt hår, för det går att göra så mycket med och är så sjukt fint :D



Här har ni låten "Lucifer" också :3

It's awesome so you have to watch :P

Sedan vet jag inte om det är någon över huvudtaget som INTE har sett PSY's nya låt "Gentleman" :P.

Hehe, sjuk han är alltså ^^ Men låten har ett riktigt skönt beat, precis som Gagnamstyle! ^w^


Ja, nu blev det här inlägget inte så kort som jag hade tänkt mig, trodde det skulle bli kortare, men jag hoppas att ni hittade lite fler låtar att lyssna på ;)

FÖRRESTEN så ska jag snart börja skriva om mina koreanska draman, jag har ju redan skrivit om några, men jag har ca 18 kvar skulle jag tro, för jag har sett 20 xD i skrivande stund.
Men jag ska se klart ett drama Hana Yori Dango som är som den japanska versionen av Boys over Flowers typ ^^. Jag tänkte skriva ihop Boys over Flowers och Hana Yori Dango, eftersom det är samma story och jämföra båda serierna med varandra.
Men det här tar ganska lång tid att göra, så det är därför jag inte gjort det hittills, jag har helt enkelt för mycket annat att syssla med :P


Det här inlägget blev verkligen, verkligen inte så kort som jag hade trott det skulle bli, så nu ska jag avsluta för idag ^w^!

Mata Ashita!! // Idun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar