Header #1

Header #1

söndag 21 april 2013

Pocky ^-^

Konnichiwa :D

Idag när jag var i Thai-affären (igen yesss...) och skulle köpa pocky så såg jag att de hade en ny förpackning till jordgubbspockysarna ^^
Fast jag tror även att smaken var annorlunda, för det smakade som det ^^

De smakade först bara kex :P men sedan så började de smaka jordgubb och de var jättegoda ^^





Hehe, och yesss, de var  inte så få pockysar i från början, kunde inte låta bli att äta på vägen hem ^^ ;)

Köpte choklad också och där fanns alla kvar när jag tog bilden.. :P



MUUUUMMMS <3


FÖRRESTEN!!!!! De där äckliga sjögräs-chipsen !!
Jag undrar vad thailändarna hade i de där chipsen för trots att de smakade tångräka kunde jag inte sluta äta dem hahaha xD
Min bror filosoferade om att det säkert var marijuana i, men det tror inte jag (hoppas jag).
Det slutade i alla fall med att jag åt upp alla xD


Jag tycker för övrigt att ni borde kolla in Johannas blogg ( min kompis) http://johannalevau.blogg.se/  <----- checka in.


Johanna länkade för övrigt en väldigt bra site med en massa kawaii kläder med japansk stil så kolla in den också om ni är intresserade
http://www.talkingclothes.se/se/ <--- hehe <3 ;) Det fanns massa japanska kläder I LOVE IT <3 hoppas ni också finner det intressant :)


Har också blivit helt beroende av SHINee's låt Replay <333


Hoppas att ni också gillar den, jag tycker den är grym ...<3
Jag är överhuvudtaget helt galen i SHINee för tillfället, älskar när man kan hitta ett nytt band att lyssna på, så man har ännu fler band och låtar att välja på :3


Det var allt för idag... <3

MATA ASHITA !! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar