Header #1

Header #1

fredag 19 april 2013

Sara-asien till Stockholm :D

 Konnichiwa!

Lite sent kanske, men nu tänkte jag berätta för er om när Sara kom till stockholm den andra april :D!!

För er som inte vet vem Sara är, som inte läst den här bloggen tidigare så är det hon som driver bloggen sara-asien.blogspot.se :) kolla in!!!

I allafall landade Sara i Stockholm den andra april, dock kunde vi inte träffas den dagen för det var lite sent att träffas för mitt busskort skulle gå ut, men dagen efter träffades vi :D

När vi skulle mötas i Stockholm åkte jag in med mormor och min lillasyster. Sedan var den första vi träffade Saras mamma, som var jättetrevlig, för Sara hade gått runt huset vi skulle träffas vid för att se om vi var på andra sidan ^-^ hehe xD 

Men sen kom Sara och vi började gå runt och kolla i olika affärer inne i stan ett tag ^-^ Det var jättemånga snygga asiater där xD ^^

Vi pratade och gick runt och tittade i affärer, sedan åkte vi in till Täby med tåget och nästan precis efter vi hade kommit gick vi in till en sushi-resturang medans Saras mamma gick iväg och kollade runt i centrumet. Sara tog sushi-bitar och jag tog Yakiniku :)

Medans vi åt pratade vi om asien, de koreanska draman vi hade sett och personer i våran klass, speciellt om de vi gillar ;)

Vi köpte lite olika saker, jag köpte tex lösnaglar, två paket lösögonfransar, en ögonskugga och ett fint armband, Sara köpte också en hel del fina grejer.

Sedan hämtade mamma upp mig, Sara och Saras mamma och vi åkte hem till mig med bil.

När vi kom hem till mig så åt vi ganska snart igen hehe ^^ (Yakiniku dessutom igen för mig xD)
När Sara kom in i mitt rum konstaterade hon att det såg mycket större ut i webkameran haha och det gör det, det är väldigt litet.

Där pratade vi mer och tittade i skolkatalogerna på personer i våra klasser och Sara visade mig vem hon gillade och han var jättesnygg ^^ Och ja Sara pyttelite lik Anton Ewald är han ;) men bara LITE ^^ Så du behöver inte oroa dig, Anton Ewald är inte ens nästan lika snygg jag lovar ^^

Sara hade dessutom när hon var i Japan köpt ett par jättefina saker till mig :D TACK TACK TACK TACK TACK TACK!!! :D
Jag älskade verkligen presenterna ^^

Hon köpte:


Hiragana klistermärken :3

Kim Hyun Joong postcards *-*

Lee Hongki mini kalender <3

Tokyo tower mini staty ^-^

2 Hårband :DDDD

2 Halsband :B

Och en fin hårsnodd som tyvärr inte var hel, men den såg helt hel ut i förpackningen, men när man öppnade hade prydnaden gått av, men det ska jag fixa med en limpistol :DDDD <3 Den ser lite ut som smycket som Go Mi Nam får i You're beautiful :D <3





Vi pratade och hade kul hela kvällen och jag hoppas att Sara kommer tillbaka snart igen och stannar lite längre :D 
Det var det roligaste som hänt på länge ^^

Här är en bild av oss :D :3  Det var kul att ha någon att diskutera asien och allt med ^^ 

Så VÄLKOMMEN TILLBAKA SARA ^^

Sedan behövde Sara tyvärr åka hem tillslut, för det började bli sent, men vi tog lite foton i bilen på väg hem, bl.a. Den här ovanför ^_^
Det var lite svårt för det var mörkt och skakade ibland när vi åkte ^^


Men det var riktigt kul och jag hoppas att vi gör om det snart igen ^^

Hejdå ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar