Header #1

Header #1

tisdag 23 april 2013

Yohio dokumentär :D

Konnichiwa! Idun desu!

Idag så ringde min kära mormor och berättade att de på svt play skulle ha en dokumentär om Yohio och jag har nyss sett del 1 :DDD

Det kommer finnas 8 delar och i skrivande stund finns det två ute ^^

Jag ska länka första delen här <---- Så checka in !!



För Yohio är grym, så våga inte missa hans dokumentär, den är grym hittills :P och säkert sen också .. :D

Eftersom att detta inlägget handlar om Yohio och hans dokumentär så känner jag att han borde få sky limit (hans bästa låt enligt mig) länkad på min blogg !! Men först en intervju med honom, hehe gillar den konstiga fågeln som intervjuar honom ... XD


Sen, såklart, SKYLIMIT <333

Japp och det var det för nu :) så..

Mata ne !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar