Header #1

Header #1

torsdag 18 april 2013

Konnichiwa! :3

  Ni Hao !

Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat på ett bra tag, verkligen!
Men jag har mycket i skolan, snart ska man ju få sina slutbetyg och så, så jag har inte haft tid. Dessutom (måste jag erkänna) har jag kollat koreanska draman + ett Taiwanesiskt, har nu snart sett 20 asiatiska draman ! ^-^ Jag tröttnar aldrig.

Men jag skriver inte om dem nu, men jag tänkte dela med mig med en av SHINee's låtar :D

SHINee är en k-pop grupp som är helt sjukt grym, men jag tyckte inte det första gången jag hörde dem, men jag antar att jag inte hörde deras låt ~Hello~ först :P DEN ÄR HELT OTROLIGT BRA :D

Så här kommer den..

Om du inte orkar med att kolla introt är det bara att spola fram en liten bit :P

Jag tycker killen med orange:t hår (Taemin) är sötast *-* <3
Sedan kommer killen som heter Onew som har gulliga tänder (AND YES.... THAT SOUNDED VEEEEERRRRRYYYY WIERD) han kommer tex >>>>>>0:44<<<<<<<< ^^


Skriver lite mer om bandet någon annan gång, nu ska jag leta igenom fler av deras låtar :D

SAYOONARA :D

1 kommentar:

  1. Jättefin blogg. Älskar den, och älskar bandet SHINee. Kramiiz// Johanna

    SvaraRadera